.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کردان: در پرونده صدا و سیما تبرئه شدم

وزیر پیشنهادی کشور امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی با نمایندگان مجامع و فراکسیون‌های مختلف و نیز اعضای کمیسیون‌ها دیدار و گفتگو کرد.

علی کردان در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال دیدار خود با رئیس مجلس گفت: از زمانی که برای تصدی مسئولیت وزارت کشور به مجلس معرفی شده‌ام تا این لحظه با لاریجانی نه به صورت تلفنی و نه به صورت حضوری هیچ دیدار یا مذاکره ای نداشته‌ام.

وی در پاسخ به سخن یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «گویا لاریجانی به نمایندگان پیغام داده که شما مورد حمایت وی نیستید» اظهار داشت: لاریجانی چنین چیزی را نگفته و نمی‌دانم شما چرا این مسئله را مطرح می‌کنید.

خبرنگار دیگری به کردان گفت گویا احمد توکلی از مخالفان شما هستند که وی پاسخ داد: آقای توکلی از دوستان استراتژیک من است و امیدوارم برنامه من را بیشتر مطالعه کنند.

وزیر پیشنهادی کشور در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا دوستی شما با رئیس مجلس تاثیری در دادن رای اعتماد به شما ندارد؟ بیان داشت: من کردان هستم.

خبرنگاری از کردان درباره پرونده مالی او در خصوص تحقیق و تفحص مجلس از صدا و سیما سئوال کرد که وی در پاسخ اظهار داشت: قوه قضائیه در خصوص آن پرونده رای به برائت من داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اقايي 19 مرداد 1387
كردان تمام نيروي هاي روزنامه تعطيل شده فردا كه احمد توكلي بعد از دريافت وام هاي انچناني تعطيل كرد با سفارش در صدا و سيما استخدام كرد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.